Sunday 3 April 2011

Salam permulaan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...aku pun tak tau sangat nak ckp apa...hehe....tp ni second time aku wat blog....blog dlu kena sekat..tak tau la sebab apa...tp mungkin depa x suka kat aku kot..hehe...politik campur besa la..pi mai pi mai tang tu la depa wat keja aduhh....truk tul...eh..lupa...pengenalan diri x bg lagi ni...nama aku pait...x payah la nak bg nama2 penuh ni...bukan penting sngat pun...aku di lahirkan di kedah dan menetap di tempat lahir aku jugak iaitu kedah...aku stay kat area jitra pekan tunjang..kecik ja pekan ni... tp dlam peta malaysia tulis nama bandar tunjang...hehehehe..hebat tu...ok la takat tu ja la sembang2 aku.....klau ada hal pa pa just contact email aku yang ni kolakopi90@yahoo.com (email hal mcm2).ok buat sesiapa yang melawat blog aku mulalah dengan senyuman k...ciauossu....

0 tukang komen:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More