Sunday 3 April 2011

Aduh! Lampu Isyarat ni pun satu....

Pagi tadi masa aku nak p keja ada la masalah nak mai kat aku...aduhh...panass....

Cerita dia macam ni. Masa aku nak mai keja tadi memang waktu tu dah matahari naik dah, terpacak lagi lak tu..kira dekat tengahari dah la.Aku berhenti la kat simpang tiga ni tnggu la lampu isyarat ni nak hijau..tunggu,tunggu,tunggu dan tunggu 4 kali dah lampu hijau kat lampu isyarat laluan lain...yang laluan aku ni dok merah ja pahal??panasss wooo tnggu....apa lagi aku pecut trus ja la x kira merah ka pa ka....HOOONNNNNNNN! WOI NAK MAMPUIH KA...Seorang pengguna jalan raya ni menjerit (marah)....aku tau dia marah kat aku la tu..hehehe...aku angkat tangan ja la..aku tau salah aku jugak tu...tp x leh tahan dah la lewat lampu isyarat lak wat hal...hehe...nyaris aku..

Peringatan: jangan la dok wat perkara mcm aku ni...trok tol..

1 tukang komen:

apa la ang...len kali panggil la jurutera jalan rya brkenaan megesan punca msalah lmpu isyarat tersbut!!! huhuhu

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More