Sunday 3 April 2011

Nak Hilangkan Stress Dengan Bermain Game???Cuba la Game ni...Best gak

Assalamualaikum..^^

Pernah dengar pasal zombie, mesti pernah kan, zombie ni adalah orang yang sudah mati dan menjadi mayat hidup, apakah perasaan anda jika zombie ini tiba2 je wujud kat dunia ni..?? siapakah yang mampu melindungi anda..?? percayakah anda jika saya memberitahu tumbuhan mampu menjaga kita..?? Segala2nya terbukti dalam game PLANT VS ZOMBIE yang akan menjadi sebab aku menulis entry ni.. hehe




Korang pernah dengar x pasal game ni, kalau x pernah dengar boleh la ringan2kan tangan tu untuk mencari game ni.. satu game yang aku rasa mampu menghilangkan stress dan mampu membuatkan kita terlupa sekejap pasal masalah dunia ni..

Aku x tau pasal kisah sebenar game ni cuma yang aku tau rumah korang akan diserang oleh zombie dan para zombie ini mahukan otak korang untuk dijadikan santapan.. jadi sebagai penghuni dan ketua rumah and wajib mempertahankan kedaulatan rumah korang daripada zombie2 ni..

Game ni ade level masing2 dan semakin tinggi level semakin tinggi tahap kesukaran game ni.. Aku syorkan game ni sebab grafiknye memang kiut dan zombie pun xdelah menakutkan sangat.. kiranya korang boleh maen game ni untuk suka2 di samping menghilangkan stress korang tu.. pernah aku lepak kat kedai makan aku nampak ade orang yang pakai kot maen game ni, bersorak sakan dia maen game ni.. memang syok abes la..


X percaya cakap aku..?? korang boleh try sendiri dan rasakan penangan tumbuhan yang kiut miut ni dan rasakan kehebatan mereka bila berhadapan dengan zombie yang mahukan itak anda semua..OTAAAAKKKK OTAAAAKKKK..




Aku rasa msti korang penah main game ni...btul x???

0 tukang komen:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More