Monday 23 January 2012

(Gambar) Kem Latihan Pengawal Keselamatan Wanita China Berbikini?




Anda ingin menjadi seorang pengawal keselamatan/bodyguard dan anda seorang wanita?
Tentu anda tidak sanggup melohat penderitaan yang dialami oleh wanita China ini. Latihan yang dijalankan sangat keras dan terlalu membebankan. Tapi, demi cita-cita, mereka sanggup tempuhinya.
Hackers difahamkan bahawa, lahitan ini diadakan selama 10 bulan di kem tersebut.
Dalam kem latihan tersebut, mereka diwajibkan berpakaian berbikini semasa latihan dijalankan. Memang seksi habis mereka ini. Peserta yang menyertai kem ini semuanya cantik-cantik dan muda-muda belaka. Warden syoklah tengok mereka. Anda lihat sendiri bagaimana keadaan mereka sesama latihan ini.


Dalam kem latihan ini, hanya terdapat 20 orang sahaja yang mengikuti latihan selama 10 bulan ini. Mereka ada tergolong dalam pelajar University tau. Bukan calang-calang orang yang menyertainya. Mereka diajar bagaiman ingin menjadi seorang pengawal keselamatan/bodyguard yang profesional untuk menjaga orang kenamaan nanti.
Nampak mudah tetapi sukar sebenarnya untuk menjadi bodyguard. Bukan macam pengawal keselamtan yang anda lihat diluar sana. Hanya duduk di post dan tunggu waktu balik sahaja. So, apa pandangan anda mengenai wanita ini menjadi Bodyguard? Sesuai atau tidak?

0 tukang komen:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More